Informace - Informace k zimním pobytům | CK Victoria - Cestovní Kancelář

Po–Ne: 9:00–21:00 +420 545 213 101

Informace

Informace k zimním pobytům

VÝBĚR POBYTOVÉHO MÍSTA

Než si objednáte svůj pobyt na horách, promyslete důkladně, co je pro Vaši zimní dovolenou nejdůležitější, na co kladete důraz – zdali je to cena, kvalita a rozsah lyžařských tratí, množství vleků a lanovek, kvalita ubytování nebo možnosti vyžití po lyžování. Cenu zájezdu ovlivňuje několik faktorů – úroveň střediska, kvalita a poloha ubytování a sezónnost. Podle počtu nocí a dnů lyžování, které uvádíme u každé cenové tabulky, zvažte, kolik dní strávíte ve středisku a zda Vám vyhovuje systém střídání a typ ubytování. Náš katalog jsme koncipovali jako výběr nejvýhodnějších termínů v renomovaných střediscích Itálie, Francie, Rakouska a Bulharska s cílem uspokojit „lyžaře-srdcaře“, mezi které se sami počítáme.
Nebudete-li si s výběrem zájezdu vědět rady, zavolejte k nám do CK, rádi Vám poradíme a pomůžeme zvolit nejvýhodnější variantu.

POSTUP PŘI REZERVACI A OBJEDNÁNÍ ZÁJEZDU

  • Vybraný pobyt si včas zarezervujte, nezapomeňte, že oblíbená střediska v atraktivních termínech bývají rychle vyprodána. Rezervovat zájezd můžete telefonicky, elektronicky prostřednictvím webových stránek nebo osobně v CK ve všech našich pobočkách či u autorizovaných prodejců. Při rezervaci obdržíte rezervační číslo a také datum, do kterého je rezervace platná. Upozorňujeme, že po uplynutí tohoto termínu je rezervace naším systémem automaticky zrušena.
  • Při vyřizování objednávky elektronicky Vám bude zaslána e-mailem přihláška (Smlouva o zájezdu/Objednávka služeb – dále jen smlouva).
  • Smlouvu pozorně vyplňte a před podepsáním se seznamte se Všeobecnými smluvními podmínkami uvedenými v katalogu nebo jako příloha smlouvy.
  • Vyplněnou smlouvu pošlete zpět od CK, nejpozději do doby skončení Vaší rezervace. Smlouvu je možné uzavřít osobně na našich prodejnách či u autorizovaných prodejců.
  • Smluvní vztah vzniká potvrzením smlouvy ze strany CK a uhrazením první zálohy ve výši min. 40 % z celkové ceny zájezdu klientem. Zájezd musí být plně uhrazen nejpozději 63 dnů před zahájením čerpání služeb. Při uzavření smlouvy ve lhůtě kratší než 63 dnů před zahájením čerpání služeb je klient povinen uhradit 100 % ceny již při uzavření smlouvy. Podrobnosti najdete ve Všeobecných smluvních podmínkách na str. 43.
  • Veškeré platby za zájezd mohou být prováděny:
  • v hotovosti ve všech pobočkách CK nebo u autorizovaných prodejců, kde byl zájezd zakoupen
  • platební kartou ve všech pobočkách CK nebo u autorizovaných prodejců, kteří akceptují platební karty
  • bankovním převodem na základě faktury nebo složenky vystavené cestovní kanceláří
  • vybranými benefity (až 100 % ceny zájezdu)
  • složením hotovosti na účet CK v Komerční bance
  • Při úhradě bankovním převodem nebo při vkládání hotovosti na účet CK nezapomeňte uvést variabilní symbol, který obdržíte v okamžiku uzavření smlouvy nebo později na vyžádání. Bez uvedení variabilního symbolu není možné Vaši platbu identifikovat a správně přiřadit.
  • Doplatek ceny zájezdu do 63 dnů před odjezdem. Cestovní pojištění ERV Evropské pojišťovny a. s. lze sjednat nejpozději při posledním doplatku ceny zájezdu.
  • Nejpozději 5 dnů před zahájením čerpání služeb obdrží objednavatel na e-mailovou adresu uvedenou ve smlouvě, ev. osobně na pobočce předáme, pokyny na cestu. Smlouva o zájezdu/Objednávka služeb spolu s pokyny na cestu slouží zároveň jako voucher. Neobdržíte-li v uvedeném termínu tyto dokumenty, kontaktujte ihned cestovní kancelář!
  • V případě zájezdů Last Minute jsou lhůty rezervací a platebních podmínek zkráceny, pokyny na cestu jsou vydávány ihned po ověření zaplacení zájezdu.
  • Prostudujte pozorně pokyny na cestu a dostavte se v uvedený den a hodinu k odjezdu. Nezapomeňte si vzít Smlouvu o zájezdu/Objednávku služeb, pokyny na cestu a platné cestovní doklady.

VĚRNOSTNÍ KARTA PRO STÁLÉ ZÁKAZNÍKY

Pro naše stálé zákazníky jsme připravili výhodu v podobě zákaznické karty. Za každý zájezd, kterého se držitel karty účastní, si bude moci načítat body a získávat tím postupně větší výhody a vyšší slevy. Každému zájemci staršímu 12 let, který se zúčastní zájezdu s CK Victoria, rádi kartu předáme na pobočkách v Brně, Praze, Ostravě, Olomouci a Liberci. Slevy nelze uznat u některých promo akcí.

DÉLKA A ROZSAH ZÁJEZDU

Délka zájezdu je v tomto katalogu vyjádřena počtem noclehů a lyžařských dnů.
  • Pobyt 7/6 (Francie + Itálie – Cervinia): odjezd v pátek odpoledne či večer, v sobotu odpoledne příjezd do střediska a ubytování. Lyžování od neděle do pátku, v sobotu ráno vyklizení apartmánů, odjezd. Příjezd do ČR v neděli.
  • Pobyty 4/4, 5/5, 6/6 (Itálie): 1. den – cesta přes den do střediska, večer příjezd a ubytování, 2. až 6., příp. 7. den lyžování. Poslední den po lyžování odjezd, noční přejezd, příjezd do ČR následující den v ranních hodinách.
  • Pobyty 2/3, 3/4 (Itálie): odjezd večer, ráno příjezd k hotelu, převléknutí, ubytování dle konkrétní lokality, 3 nebo 4 dny lyžování, příjezd do ČR následující den v ranních hodinách.
  • Pobyty 2/3, 3/3, 3/3.5, 4/4 (Rakousko), 5/5 (Bulharsko): odjezd v brzkých ranních nebo dopoledních hodinách, příjezd do střediska, někdy lyžování, poté ubytování. 2., 3., 4., příp. 5. den lyžování. Odjezd ze střediska po celodenním lyžování, noční přejezd, příjezd do ČR následující den.

UBYTOVÁNÍ

CK zajišťuje ubytování v apartmánových domech, rezidencích, penzionech či hotelech.
Pro ohodnocení kvality ubytování používáme mezinárodně rozšířenou symboliku hvězdiček (1–5*). Pokud ubytovací zařízení toto hodnocení nemá nebo je nepoužívá, dovolili jsme si použít našeho subjektivního ohodnocení symbolem (též 1–5). Typologie ubytovacích zařízení:
ITÁLIE
Hotel Ho. 1/1, Ho. 1/2, Ho. 1/3, Ho. 1/4: viz jednotlivé lokality.
St. 2, 3, 4 (mono) pro 1–4 osoby: obytná místnost s kuchyňským koutem, dvěma, třemi, příp. čtyřmi lůžky (rozkládací, možno i tzv. „šuplík“ nebo palanda), případně rozkládací lůžko dle velikosti studia, WC + sprcha, někdy i balkon.
Ap. 4, 5 (bilo) pro 2–5 osob: obytná místnost s kuchyňským koutem a rozkládacím dvoulůžkem (možno i tzv. „šuplík“) + rozkládací lůžko (někdy sklápěcí skříňová manželská postel), ložnice s manželskou postelí, sprcha + WC, někdy i balkon.
Ap. 6 (trilo) pro 5–6 osob: obytná místnost s kuchyňským koutem a rozkládacím dvoulůžkem (možno i tzv. „šuplík“), ložnice s manželskou postelí, pokoj s palandou nebo dvěma samostatnými lůžky, sprcha + WC, někdy i balkon.
Apartmány jsou jednoduše a účelně zařízeny, kuchyňské kouty mají elektrické varné plotýnky, lednici, nádobí a příbory pro příslušný počet osob, ložnice jsou vybaveny lůžkovinami, povlečení vlastní (vyjma Jolly Resortu, kde jsou povlečení i ručníky v ceně). Utěrky, ručníky, čisticí a hygienické prostředky a toaletní papír je třeba též mít vlastní.
FRANCIE
Studio St. 2 (pro 2 osoby): obytná místnost s kuchyňským koutem a rozkládacím dvoulůžkem (možno i tzv. „šuplík“), WC + sprcha, většinou balkon.
Studio St. 3, 4, 5 (pro 2–5 osob): obytná místnost s kuchyňským koutem a rozkládacím dvoulůžkem + tzv. „šuplík“, předsíň s palandou nebo samostatným lůžkem, sprcha + WC, většinou balkon.
Studio St. 4, St. 5 kabina (pro 2–5 osob): obytná místnost s kuchyňským koutem a rozkládacím dvoulůžkem (možno i tzv. „šuplík“) + ev. dalším lůžkem, malá místnost většinou bez okna s palandou, oddělená zasouvacími dveřmi nebo závěsem, sprcha + WC, většinou balkon.
Apartmán Ap. 4, Ap. 5 (pro 2–5 osob): obytná místnost s kuchyňským koutem a rozkládacím dvoulůžkem (možno i tzv. „šuplík“), případně další lůžko, ložnice se dvěma lůžky (možno i palanda v kabině bez okna), koupelna, WC, většinou balkon.
Apartmán Ap. 6, 7, 8 (pro 4–8 osob): obytná místnost s kuchyňským koutem a rozkládacím dvoulůžkem (možno i tzv. „šuplík“), ložnice se 2 (3) lůžky, předsíň s palandou, případně druhá místnost s palandou, koupelna, WC, většinou balkon.
Apartmány jsou účelně zařízeny, obecně platí zásada – čím renomovanější francouzské středisko, tím je plocha apartmánu úspornější. Kuchyňské kouty mají elektrické varné plotýnky, lednici, nádobí a příbory pro příslušný počet osob, mnohdy mikrovlnku/minitroubu a myčku nádobí, ložnice jsou vybaveny lůžkovinami (povlečení pouze v některých rezidencích – viz příslušné lokality a pokyny na cestu). Utěrky, ručníky, čisticí a hygienické prostředky a toaletní papír je třeba mít vlastní. Různé odlišnosti v ubytování v rámci dané typologie nejsme schopni ovlivnit.
Upozornění: nedoporučujemem z důvodu uskladnění v místě pobytu cestovat se skořepinovými kufry. V bazénech jsou povoleny slipové plavky nebo boxerky, bermudy jsou zakázány.
BULHARSKO
St. 2+1 (2–3 os.) cca 25 m2 – obytná místnost se 2 lůžky a 1 rozkládací pohovkou (pro dítě do 12 let) a kuchyňkou, koupelna + WC se sprchou nebo vanou, balkon.
Ap. 4 (2–4 os.) cca 50 m2 – obytná místnost s rozkládací pohovkou pro 2 osoby či 1 lůžkem a rozkládací pohovkou pro 1 osobu a kuchyňkou, 1 ložnice se 2 lůžky, koupelna + WC se sprchou nebo vanou, balkon.
Ap. 6 (4–6 os.) cca 65 m2 – obytná místnost s rozkládací pohovkou pro 2 osoby či 1 lůžkem a rozkládací pohovkou pro 1 osobu a kuchyňkou, 2 samostatné ložnice se 2 lůžky. V některých apartmánech je druhá ložnice spojena s velkým obývacím pokojem. Koupelna + WC, balkon.
RAKOUSKO
So. 2–6 (pro 2–6 osob) pokoje v penzionech ev. mládežnických hotelech, se sprchou a WC (někdy společné na patře), ve vícelůžkových pokojích jsou většinou palandy.
Utěrky, ručníky, čisticí a hygienické prostředky je třeba zpravidla mít vlastní. Povlečení v ceně, klient většinou povléká sám.

ZÁVĚREČNÝ ÚKLID

V naprosté většině případů si klienti provádějí závěrečný úklid sami (Itálie, Francie). Závěrečný úklid je možné si někdy na místě objednat a zaplatit. V Pra Loup, Orcières, Vars a Méribel je úklid v ceně, i tak je nutné zanechat především kuchyňskou linku v absolutním pořádku včetně vynesených odpadků, umytého nádobí a lednice. Na zajištění náhradního úklidu může být použita kauce, složená klientem. V hotelech provádí závěrečný úklid ubytovatel. Klientům cestujícím vlastní dopravou doporučujeme neodjíždět ze střediska dříve, než předají uklizenou ubytovací jednotku. Předejde se tak případným sporným situacím.

KAUCE ZA APARTMÁN/STUDIO

Jako jistina za nepoškození ubytovacího zařízení se v Itálii a Francii skládá kauce v různé výši v závislosti od konkrétní lokality. Skládá se v eurech, v Itálii výjimečně v Kč delegátovi; ve Francii většinou musí být uhrazena prostřednictvím mezinárodní platební karty (VISA/MasterCard) blokací částky.
Upozornění: Za škodu je považováno i odevzdání neuklizeného ubytovacího zařízení po skončení pobytu! Kauce může být zabavena i za porušování ubytovacího řádu! Někdy může být odblokování částky na kartě za kauci provedeno až 1–4 týdny po návratu domů.

STRAVOVÁNÍ

V Itálii (vyjma Val di Fassa a Cervinie) lze za příplatek (v Kč) předem objednat večeře, v Ponte di Legno polopenzi. Na místě (v €) snídaně. Hotely v Pinzolo, Lavarone, Civetta a Paganella mají polopenzi v ceně.
Stravovací služby nezahrnují stravu v příjezdový a odjezdový den. V hotelech se začíná v příjezdový den večeří a končí snídaní.
Ve Francii je stravování vlastní. V okolí ubytování je vždy dostatek obchodů a restaurací, všechny ubytovací jednotky disponují vybavenými kuchyňkami.
V Bulharsku je strava formou polopenze, snídaně i večeře formou bufetu.
V Rakousku je strava formou polopenze. Zahrnuje snídani (kontinentální nebo bufet), večeři o 3 chodech (polévka, hlavní jídlo, desert, někde čaj nebo sirup). Stravování probíhá v samoobslužných restauracích přímo v objektech ubytování. Stravovací služby začínají večeří a končí snídaní v den odjezdu.

SKIPAS

V Itálii (vyjma Val di Fassa a Cervinie) lze za příplatek (v Kč) předem objednat večeře, v Ponte di Legno polopenzi. Na místě (v €) snídaně. Hotely v Pinzolo, Lavarone, Civetta a Paganella mají polopenzi v ceně.
Stravovací služby nezahrnují stravu v příjezdový a odjezdový den. V hotelech se začíná v příjezdový den večeří a končí snídaní.
Ve Francii je stravování vlastní. V okolí ubytování je vždy dostatek obchodů a restaurací, všechny ubytovací jednotky disponují vybavenými kuchyňkami.
V Bulharsku je strava formou polopenze, snídaně i večeře formou bufetu.
V Rakousku je strava formou polopenze. Zahrnuje snídani (kontinentální nebo bufet), večeři o 3 chodech (polévka, hlavní jídlo, desert, někde čaj nebo sirup). Stravování probíhá v samoobslužných restauracích přímo v objektech ubytování. Stravovací služby začínají večeří a končí snídaní v den odjezdu.

POBYTOVÁ TAXA

Pobytová taxa se hradí v místě pobytu, není kalkulována v cenách zájezdů. V Bulharsku je zahrnuta v ceně pobytu. Ve Francii její výše vychází z roku 2022 a může se změnit. V Itálii se platí pobytová taxa:
  • Ponte di Legno (2,5 €/os. od 14 let/noc)
  • Passo Tonale (1 €/os. od 14 let/noc)
  • Val di Fassa (1 €/os. od 14 let/noc)
  • Cervinia (0,4 €/os. od 11 let/noc)
  • Pinzolo (2 €/os. od 14 let/noc)
  • Lavarone (2 €/os. od 14 let/noc)
  • Civetta (1 €/os. od 12 let/noc)
  • Paganella (2 €/os. od 14 let/noc)
Podrobné informace obdržíte v pokynech na cestu.

SJEZDOVÉ TRATĚ A PŘEPRAVNÍ ZAŘÍZENÍ

Obtížnost sjezdových tratí je označována téměř výhradně barvou: černá – sjezdovky nejobtížnější, z nichž řada není upravována (Francie) nebo jen zřídka; červená – pro středně pokročilé lyžaře a snowboardisty, modrá a zelená – tratě určené pro začátečníky nebo jsou tak označeny i propojovací koridory. Úprava sjezdovek je prováděna v naprosté většině mimo jejich provozní dobu, která je zpravidla od 8.30 do 17.00 (v závislosti na sněhových či klimatických podmínkách).
Je třeba respektovat místní nařízení a obecná pravidla bezpečnosti na sjezdových tratích. Případné kolize jsou vyšetřovány místní policií na lyžích stejně jako dopravní nehody (pozor na alkohol v krvi)! Proto doporučujeme pojistit se proti škodám způsobeným třetí osobě. V Itálii platí povinné nošení přilby u dětí do 14 let (v ostatních zemích jsou přilby jen doporučené).

ZDRAVOTNÍ ZAJIŠTĚNÍ

Ve všech pobytových místech je v blízkosti zdravotní zařízení nebo ordinace s lékařem. Léky a ošetření se hradí na místě z vlastních zdrojů. Ve vlastním zájmu si každý účastník vozí s sebou základní zdravotní materiál pro první pomoc, osobní léky a finanční rezervu na krytí lékařských úkonů – delegát pouze zprostředkuje lékařskou pomoc. Doporučujeme účinné ochranné krémy proti intenzivnímu slunečnímu záření, sluneční brýle a ochrannou přilbu nejen pro děti!
Při pohybu na sjezdových tratích mějte u sebe vždy doklady prokazující vaši totožnost, kartičku pojištění pro ČR i do zahraničí a mobilní telefon!

DELEGÁT V MÍSTĚ POBYTU

Ve všech pobytových místech je k dispozici česky mluvící zástupce naší CK, který se stará o hladký průběh vašeho pobytu (ubytování, vyřízení skipasů, místní informace apod.) a řešení mimořádných situací (např. potřeba lékařského ošetření). V takových případech je nutné ihned kontaktovat asistenční servis dané pojišťovny, kde budou podány exaktní informace, týkající se dalšího postupu! Může se stát, že delegát je k dispozici jen v určitou předem stanovenou dobu, bude však k zastižení na mobilním telefonu.

CESTOVNÍ POJIŠTĚNÍ

Není zahrnuto do cen zájezdů. Ve všech našich pobočkách a u autorizovaných prodejců Vám nabízíme možnost uzavření cestovního pojištění Optimal C+, Optimal Extra+, Optimal Sport C+, Optimal Sport Extra+ u ERV Evropské pojišťovny a.s.
Pojištění zahrnuje léčebné výlohy, asistenční služby, opatrovníka, úraz, osobní věci, odpovědnost za škodu, storno, cesty autem, zimní sporty. Pojistné produkty Sport zahrnují navíc rizikové sporty. Pojistné produkty Extra zahrnují navíc nouzové situace a osobní karanténu.
Více na www.victoria-ck.cz.
Pojištění lze sjednat nejpozději 63 dní před odjezdem, resp. při posledním doplatku.
Jako doklad o uzavření cestovního pojištění slouží uzavřená smlouva o zájezdu/objednávka služeb.
Nedílnou součástí uzavřeného cestovního pojištění jsou Pojistné podmínky k cestovnímu pojištění, upravující smluvní vztah a podmínky plnění mezi pojištěným (klientem CK) a ERV Evropskou pojišťovnou a.s.
Veškeré plnění vyplývající z uzavřeného pojištění vyřizuje pojištěný s ERV Evropskou pojišťovnou a.s. Křižíkova 237/36a, 186 00 Praha 8
zákaznické centrum tel.: +420 221 860 860
CK poskytne všechny nutné podklady pro řešení pojistné události.

ZÁKONNÉ POJIŠTĚNÍ CK PROTI ÚPADKU

Je již zahrnuto v katalogové ceně zájezdů. V souladu se zákonem je CK Victoria – Ing. Ladislav Jarý pojištěna proti úpadku u ERV Evropské pojišťovny a. s., číslo pojistné smlouvy 1180000475. Na základě tohoto smluvního pojištění vzniká klientům právo na plnění v případech, kdy CK z důvodu svého úpadku neposkytne zákazníkovi dopravu z místa pobytu v zahraničí zpět do ČR, pokud je tato doprava součástí zájezdu, nevrátí zákazníkovi zaplacenou zálohu nebo cenu zájezdu v případě, že se zájezd neuskutečnil či nevrátí zákazníkovi rozdíl mezi zaplacenou cenou zájezdu a cenou částečně poskytnutého zájezdu v případě, že se zájezd uskutečnil pouze zčásti.

ZÁVĚREČNÉ UPOZORNĚNÍ

Veškeré informace vycházejí ze skutečností a informací našich partnerů platných v době přípravy katalogu (září 2022). Rovněž uváděné vzdálenosti i polohy ubytovacích kapacit v rámci středisek jsou pouze orientační. Nemůžeme také zachytit změny pro novou sezónu (např. v provozu skibusů, počtu a délce dopravních zařízení či sjezdovek apod.). Navíc se mnohdy oficiálně uváděné hodnoty z různých zdrojů vzájemně liší. Aktuální informace najdete na www.victoria-ck.cz a posléze v pokynech na cestu či v místě pobytu od delegáta.